قبل از معرفی این محصول لازم است ابتدا با مفهوم کلمه فیجت آشنا شوید سپس با فیجت اسپینر و انواع آن شنا خواهید شد. فیجت معادل انگلیسی Fidget به ابزارهایی گفته می شوند که آرامش بخش ، تخلیه کننده عصبی و ضد استرس می باشند. اغلب افراد با استفاده از فیجت از استرس رها شده و به آرامش و تمرکز دست میابند. فیجت ها پدیده ای نو و تازه در کنترل اعصاب و تخلیه استرس به حساب می آیند و تنها کاربرد آن ها نیز همین است و کارایی دیگری ندارند. همه ما در زندگی روزمره خود از فیجت های مختلفی استفاده می کنیم ، برای مثال فشار دادن دکمه روی خودکار، چرخاندن یک شیئ، فشار دادن دکمه های پرسی و ... که همگی منجر به تمرکز بیشتر در افراد می شوند. اما ابزار صحیح آن فیجت های واقعی هستند.


مشاهده مدل ها و تصاویر + قیمت ارزان مدت محدود 

بر روی دکمه زیر کلیک کنید


خرید محصول

فیجتینگ معادل انگلیسی Fidgeting به معنی حرکات کوچک و تکراری یک شیئ است. اغلب افراد این کار را به صورت ناخودآگاه انجام می دهند که برای تخلیه انرژی و آرامش گرفتن انجام می شود.

فیجتینگ معادل انگلیسی Fidgeting به معنی حرکات کوچک و تکراری یک شیئ است. اغلب افراد این کار را به صورت ناخودآگاه انجام می دهند که برای تخلیه انرژی و آرامش گرفتن انجام می شود.

همانطور که می دانید فیجتینگ و حرکات ناشی از تخلیه عصبی را اغلب یک حرکت منفی می شناسند ولی در حقیقت تحقیقاتی که اخیراً انجام شده است نشان می دهند که تخلیه انرژی استفاده نشده و منفی درون انسان با انجام این حرکات بر تمرکز اعصاب کمک کرده و تاثیر مثبت بر روحیات و اعصاب افراد داشته است. اسپینر LED دار اسپید لایت اورجینال و با کیفیت را می توانید از همین سایت با قیمت بسیار پایین و باور نکردنی خریداری کنید.

 

فیجت اسپینر

 

فیجت ها شکل ها و مدل های مختلفی دارند برای مثال فیجت چرشی، فیجت دکمه ای، فیجت کلید دار و ... که انواع آن ها در بازار موجود است. البته هر کدام از این نوع فیجت ها خود زیرمجموعه ای از شکل ها و طراحی های متفاوت دارند که هر شخص می تواند متناسب با سلیقه خود رنگ یا شکل فیجت دلخواه خود را انتخاب کند.

 

فینگر اسپینر


اما چه کسانی به فیجت اسپینر نیاز دارند؟ فیجت برای تمام کسانی که عاداتی از جمله تکان دادن دست یا پاهایشان در حال انجام کار یا مشاهده تلویزیون دارند، کسانی که عادت دارند کنترل تلویزیون را در دست گرفته و با دکمه های آن بازی کنند، کسانی که عادت دارند مدام چیزی در دست داشته و تکان دهند، کسانی که دارای شغل های پر استرس هستند، داشن آموزان و دانشجویانی که در زمان امتحانات خود استرس می گیرند، افرادی که کار تمرکزی انجام می دهند و .... در کل می توان گفت هرکسی که دچار مشکلات عصبی، استرس و تمرکزی است می تواند از فیجت استفاده کند.


مشاهده مدل ها و تصاویر + قیمت ارزان مدت محدود 

بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید محصول

 

اسپینر اسپید لایت

 

اسپینر معادل انگلیسی Spinner یک نوع فیجت چرخشی است که همان کار فیجت ها یعنی کنترل اعصاب و تخلیه عصبی را انجام می دهد. طرز کار این نوع فیجت ها به این صورت است که فرد با چرخاندن سریع آن و تمرکز در سریع تر چرخاندن و طولانی مدت چرخیدن فیجت به آرامش دست میابد. اسپینر ها انواع مختلفی دارند و در شکل ها و رنگ های مختلفی نیز موجود هستند. برای مثال اسپینر 3 پره، اسپینر 5 پره، اسپینر 2 پره، اسپینر دایره ای، اسپینر بیضی، اسپینر مربعی و ....

لایت اسپید

فیجت اسپینر از لحاظ علمی و براساس تحقیقات برای رفع استرس و تخلیه انرژی های اضافی درونی مفید است.

اسپینر ها علاوه بر تخلیه عصبی و ایجاد آرامش جنبه زیبایی بصری نیز دارند زیرا با چرخش اسپینر با نگاه به آن یک نوع توهم بصری ایجاد شده و رنگ هایی در هم ادغام شده و زیبا خواهید دید. اسپینرهای رنگارنگ در حین چرخش ظاهری شبیه به رنگین کمان پیدا می کنند، یا اسپینر های شب نما در زمان چرخش در شب یک حاله رنگی شفاف و باریک ایجاد می کنند، و انواع دیگر اسپینر ها نیز هر کدام بسته به طراحی و رنگ بندی که دارند طرحی زیبا به نمایش خواهند گذاشت.


مشاهده مدل ها و تصاویر + قیمت ارزان مدت محدود 

بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید محصول

 

لایت اسپید اسپینر

 

این روز ها اسباب بازی کوچکی که دست همه می بینید و در تلویزیون تبلیغ می شوند با نام فیج اسپینر Fidget Spinner مد شده است که حتی اپلیکیشن فینگر اسپینر نیز برای آن طراحی شده که برای افراد سرگرم کننده می باشد. معروف ترین اسپینر حال حاضر در جهان به نام " فیجت اسپینر لایت اسپید چرغ دار یا LED Light Speed Fidget Spinner می باشد که در پره های خود چراغ های کوچک ال ای دی دارد که در زمان چرخاندن اسپینر روشن شده و زیبایی خارق العاده ای از چرخش آن به تصویر می کشد.

 

اسپینر light speed


بازی رایگان فینگر اسپینر Finger Spinner هم که اپلیکیشن این فیجت جذاب است یکی از محبوب ترین اپ های رایگان App Store اپل می باشد. این اپلیکیشن تنها جنبه سرگرمی دارد و کار برد فیجت های واقعی را نخواهد داشت. طرز کار آن نیز به این صورت است که فیجت نمایشی نرم افزار را با کشیدن انگشت روی آن به چرخش در میاورید اما فقط چند مرتبه می توانید این کار را انجام دهید و به ازای چرخش بیشتر سکه دریافت می کنید. از سکه های خود می توانید برای ارتقای اسپینر استفاده کنید و حتی گاهی و برای ادامه بازی نیز ممکن است لازم شود سکه خریداری کنید.

 

fidget spinner

 

این اپلیکشن پس از هر بار اتمام چرخش اسپینر یک صفحه از امتیاز به شما نمایش می دهد که می توانید نتایج خود را نیز در شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر خود با دوستانتان به اشتراک بگذارید. البته ناگفته نماند که تبلیغاتی نیز در این اپلیکشن قرار دارند که کمی حس ناخوش آیند برای بازیکن ایجاد می کند. 

 

اسپینر چراغ دار

 

خرید فینگر اسپینر برای کاهش استرس, خرید اسپینر چراغ دار ضد استرس, فروش ارزان فیجتینگ فینگر اسپینر چراغدار,لایت اسپید , light speed, بهترین اسباب بازی برای بچه ها در سال 2017, رفع تیک انگشتان,خرید اینترنتی اسپینر, درمان استرس با دستگاه اسپینر, قیمت فینگر اسپینر، فینگر اسپینر اصل, فروش فینگر اسپینر در تهران،، اسپینر ایران , اسپینر , فیجت اسپینر, خرید اسپینر, خرید فیجت اسپینر, اسپینر فیجت, خرید Spinner, Fidget Spinner, Finger spinner, قیمت اسپینر, فروش فیجت اسپینر


مشاهده مدل ها و تصاویر + قیمت ارزان مدت محدود 

بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید محصول

 

اسپینر ارزان


فیجت اسپینر بهترین و جدید ترین ابزار تخلیه انرژی های درونی منفی و عصبی و آرامش روانی

انواع اسپینر 3 پره ضد استرس و آرام بخش

اسپینر Spinner یک ابزار شگفت انگیز برای تمرکز اعصاب و دوری از استرس و آرامش عصبی در افراد

مناسب برای بزرگ سالان و کودکان (بجز کودکان زیر 3 سال) 

 

خرید اسپینر

 

این ابزار برای کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم بسیار مفید است و با چرخیدن و تاب دادن به درمان ان ها کمک می کند. از گذشته متخصصین روانشاسی و کاردرمانی استفاده از ابزار های حسی کع برای آرام کردم و تخلیه عصبی کودکانی که مشکلات پردازشی در احساسات خود دارند را توصیه کرده اند. حتی متخصصین اعصاب و روان استفاده از فیجت اسپینر ها را برای آرامش بیماران خود توصیه می نمایند.


مشاهده مدل ها و تصاویر + قیمت ارزان مدت محدود 

بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید محصول

 

اسپینر تزئینی

 

اسپینر Spinner مناسب برای کودکان، نوجوان ها، بزرگ سالان، دانش آموزان، دانشجویان می باشد و مناسب برای تقویت تمرکز و قدرت پردازش مسائل احساسی و فیزیکی می باشد. تقریبا اکثر انسان ها نوعی تیک عصبی یا حرکات ناشی از استرس و بی قراری یا فیجت دارند که در شرایط خاص روحی پر فشار و تنش در طول روز آن ها را گرفتار کرده و با بدتر شدن شرایط نیز شدت میابند. 

با وجود همه این پاسخ ها به این سوال می رسیم که آیا فیجت اسپینر ها می توانند ابزار های مناسب و مفیدی برای رفع استرس و القای آرامش درونی به افراد شوند؟ پاسخ قطعی و مطئنی برای این سوال همچنان وجود ندارد ولی کاملاً روشن و واضح است که فیجت اسپنر یک ابزار کاملاً ساده ولی کاملاً موثر در سرگرم کردن مغز افراد ، در نتیجه حواس پرتی و در نتیجه افزایش تمرکز و عدم توجه به مشکلات عصبی و رسیدن به آرامش هرچند گذرا می باشد.

فینگر فیجت اسپینر

مهارت در چرخاندن سریع و طولانی مدت فیجت اسپینر خود یک ابزار انگیزشی و تشویقی است که موجب تحسین فرد توسط اطرافیان شده که همین جلب توجه ها خود باعث بهبود وضعیت روحی افراد می شود. یعنی حرکتی که اگر بدون این اسباب بازی انجام دهید شما را فردی عصبی نشان می دهد، با استفاده از آن دقیقا برعکس شده و دیگران به این فکر می کنند که چه خوب این بازی را انجام می دهید.

لایت اسپید fidget spinner

مشاهده مدل ها و تصاویر + قیمت ارزان مدت محدود 

بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید محصول